IT podrška (detaljno)

Uvođenje tvrtke

  • Uvođenje knjigovodstva

Usluge savjetovanja

  • Nabava informatičke opreme, ovisno o potrebama vaše kompanije
  • Podrška u implementaciji novih tehnologija
  • Pronalaženje najboljih rješenja za modernizaciju IT infrastrukture
  • Reorganizacija IT sustava u svrhu postizanja optimalne funkcionalnosti
  • Postavljanje sustava za pohranjivanje sigurnosnih kopija (backup rješenja)

Održavanje Local Area Networka – LAN

  • Priključivanje računala, štampača i ostale mrežne opreme
  • Ranžiranje patch kablova na patch panelu
  • Istraživanje i popravak kvarova na LAN-u (aktivna i pasivna oprema).

Upravljanje serverom za datoteke (File Server)

  • Popravak opreme u garantnom roku i van garantnog roka
  • Administriranje servera
  • Instaliranje i održavanje serverskih komponenti programa
  • Redovno ažuriranje programa za zaštitu od virusa
  • Administriranje, izvođenje i nadzor backup procedura
  • Administriranje AD (održavanje računa korisnika, podešavanje
    prava itd.) u suradnji s Klijentovim administratorom AD.

Administriranje elektronička pošte (Exchange Server)

  • Popravak opreme u garantnom roku i van garantnog roka
  • Administriranje servera
  • Instaliranje i održavanje serverskih komponenti programa
  • Redovno ažuriranje programa za zaštitu od virusa (Trend Micro)
  • Administriranje, izvođenje i nadzor backup procedura
  • Popravci na klijentskim računalima

Održavanje stolnih računala

  • Popravak opreme u garantnom roku i van garantnog roka

  • Instaliranje nove opreme, računala, pisača, skenera i sl.
  • Instaliranje i održavanje Klijentovog programskog portfelja
  • Provjera redovnog ažuriranja programa za zaštitu od virusa
  • Opća potpora za korištenje uredskih paketa poput Microsoft Office, Outlook i sl.
Održavanje prijenosnih računala
  • Popravak opreme u garantnom roku i van garantnog roka
  • Instaliranje operativnog sustava i konfiguriranje prema standardima Klijenta
  • Konfiguracija pristupa mreži klijenta
  • Instaliranje i održavanje klijentovog programskog portfelja
  • Provjera redovnog ažuriranja programa za zaštitu od virusa
  • Opća programska podrška za uredske pakete poput Microsoft Office, Outlook i sl.

*Svi radovi obavljaju se u pravilu na lokaciji Zagreb

Rješavanje zastoja u radu računala

  • Hot-Line podrška za ugodno i brzo rješavanje manjih zastoja
    Jednostavna prijava incidenta korištenjem odgovarajućeg web sučelja, e-mailom ili telefonom
    Vrijeme odaziva na incidente velikih razmjera u roku od 4 sata

Usluge nabavke informatičke opreme

  • Nabava opreme uz prethodno savjetovanje vezano za stvarnu potrebu i specifičnost hardvera potrebnog za vašu tvrtku. Za vas surađujemo s vodećim domaćim distributerima kvalitetnih svjetskih brendova.